Openingstijden
8.00 uur tot 17.00 uur, lunch 12.30 tot 13.00 uur
telefoonnummer: 0515-531263
  • Welkom
  • Afspraken
  • Spoed en Dokterswacht
  • Zorgaanbod
  • Positieve gezondheid
  • Griep, pneumokokken en corona
  • Zorgonline app/patiëntenportaal
  • Plasklachten/Blaasontsteking
  • Soatest anoniem
  • Reizigersadvies en vaccinatie
    • Reizigersadvisering (LCR)
  • Inschrijfformulier
  • Medische verklaring
  • Herhaalmedicatie
  • Medische informatie delen (LSP)
  • Ik geef toestemming
  • Uw eigen risico en de huisarts
  • Klachtenformulier
  • Medewerkers
  • Assistentes
  • Praktijkondersteuning
  • Opleiding
  • Beleidsplan en Jaarverslagen
  • Routebeschrijving
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Hieronder bieden wij u de mogelijkheid uw klacht bij ons in te dienen. Na het invullen van het formulier nemen wij contact met u op.

  • Welkom
  • Afspraken
  • Spoed en Dokterswacht
  • Zorgaanbod
  • Positieve gezondheid
  • Griep, pneumokokken en corona
  • Zorgonline app/patiëntenportaal
  • Plasklachten/Blaasontsteking
  • Soatest anoniem
  • Reizigersadvies en vaccinatie
    • Reizigersadvisering (LCR)
  • Inschrijfformulier
  • Medische verklaring
  • Herhaalmedicatie
  • Medische informatie delen (LSP)
  • Ik geef toestemming
  • Uw eigen risico en de huisarts
  • Klachtenformulier
  • Medewerkers
  • Assistentes
  • Praktijkondersteuning
  • Opleiding
  • Beleidsplan en Jaarverslagen
  • Routebeschrijving

Contact

Adres:
Ylostinslaan 3
8651 AR IJLST

Telefoon:

0515-531263

 

Routebeschrijving >

Thuisarts

 Voor meer informatie over gezondheid en ziekte:

Thuisarts-logo

Uw Zorgonline

afbeelding_uwzorgonlineapp[1]

© 2025 Huisartsenpraktijk IJlst -
  • Cookiewetgeving
  • Privacyregelement